...


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 18.08.2005 08:47:56, Skřítek, zhlédnuto: 329x, reakcí celkem: 14Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojky, jsem přihlášená na kombinované studium. Nevíte někdo, co to obnáší při zaměstnání z úředního hlediska? Kde se to má nahlásit , jestli mám nějaké úlevy (je mi 24 let) apod.

Email: r.brunapostcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.08.2005 09:50:04, Helena) Neobnáší to vůbec nic:). Jako studentka kombinovaného studia nemáš nárok na žádné daňové úlevy (to jen při denním studiu). Studuji 3. rokem kombinované studium a tohle jsem si ověřovala.S06 reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.08.2005 16:08:09, Skřítek) Helčo, díky. Volala jsem totiž všude možně a nikdo mi nebyl schopný pořádně nic říct. Nevíš ještě, jestli musím někam dávat potvrzení o studiu? reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.08.2005 16:12:59, Skřítek) Jani, já jdu na ekonomku. Tadytoho oboru jsem se nikdy ani nedotkla, takže uvidíme, co to se mnou udělá :D Jsem většinou optimista, takže se do školy celkem těším. Asi nad tím po práci budu usínat, ale snad to půjde ;). reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.08.2005 17:05:48, Romča) Já tobě taky. Třeba se tu za půl roku potkáme a řekneme si první dojmy - buď :) a nebo :( ... Ale doufejme že to "buď" ;) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.08.2005 17:24:18, Roman) Hele s tim kombinovaným studiem. A já jsem toho názoru, že pokud studuješ VŠ i v kombinovaném studiu máš v určitém případě nárok na daňový odpočet a nárok na dávky dle zákona o sociální podpoře:)
    Těmi podmínkami je, že při kombinovaném studiu nebudeš mít výdělečnou činnost dle §10 ZoSSP (117/1995). Slovy normálního člověka, nebudeš zaměstnána, nebudeš podnikat a nebudeš nahlášena na ÚP jako žadatel o práci:)
    S pozdravem
    Roman Hnilička DiS