ahojky, myslíte si, že mám šanci se dostat na FMK do zlína na obor Marketingové komunikace? Jde o to, že mám o obor zájem (velký zájem), ale součástí přijímaček je ve druhém kole pohovor a problém je v tom, že nemám za sebou žádnou praxi či nějaké programy v rámci marketingu... budu ráda za jakékoli rady, názory atd. jak na přijímačky, tak na studium..... děkuji moc
Email: nela.mcentrumcz
FMK Zlín - šance na přijetí
01.11.2006 10:04:27, nell, zhlédnuto: 924x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
-
-
(07.11.2006 16:01:26, Evča) Ahoj Nell, určitě se příjmaček neboj - jsou fakt lehké. Já tento obor studuju a je to lehčí než střední (Obchodní akademie). Ten pohovor byl v pohodě. Jen se mě ptaly, proč chci studovat tento obor, tak si vymysli někaké chytré keci A možná se tě budou ptát v angličtině - ale velmi jednoduché, tak neboj. Já sama se ted chci hlásit na psychologii(dálkove) takže me taky čekají přímačky. Hodně štěstí! reagovat zde
Email: evalekavaseznamcz -
(07.11.2006 16:43:40, Terka) Ahoj Evčo, zaujala mě tvá reakce. Já bych se také chtěla hlásit do Zlína na Marketingovou komunikaci - dálkově. Mám opačný problém než Nell, nějakou praxi mám,ale jsem už třetí rok ze střední, takže mé znalosti z oblasti literatury,dějáku a tak už nejsou moc slavné. Koukala jsem, že tam uvádějí také doporuč.literaturu, mohla bys mi ještě dát tip, co se tak objevuje v těch písemných testech? Moc děkuju! reagovat zde
Email: terjaycentrumcz -
(08.11.2006 10:10:21, nell) Evi, a kolik máte cca na oboru lidí, co taky něměli žádnou praxi? přecejen se mi zdá moje naděje minimální, úspěšnost jen 20%, potřeba hodně štěstí na studijní předpoklady... jo a příkladama, který se na přijímačkách objevily, bys mi také moc pomohla... reagovat zde
Podobné příspěvky:
- Sance na prijeti na PH F - Vysoká škola ekonomická v Praze
- Šance na přijetí - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
- FMK UTB Zlín - Přijímačky, přípravné kurzy
- Šance na přijetí na VŠCHT + další tipy - Výběr vysoké školy