Dobrý den,
nabízím doučování TSP - testy studijních předpokladů, které jsou kritériem přijímacích zkoušek na Masarykovu Univerzitu v Brně. Jsem studentkou 3. ročníku Právnické fakulty MU, mám tříleté zkušenosti s doučováním TSP. Díky individuálnímu přístupu je tato forma přípravy na přijímací zkoušky velice efektivní.
Cena je 150/h - 1 doučovaný, 2 za 200, 3 za 240
V případě zájmu mě kontaktuje, ráda Vám pomohu.
Telefon: 604334904, Email: 369767mailmunicz
Doučování TSP na MU

-
(09.11.2012 13:10:57, Smirnova Světlana) Ahoj. Chcete objevit krásu ruského jazyka? Jsem rodilá mluvčí iz Moskvy s perfektní ou možností: od suché gramatiky až po studium problematika zamestnaní v CZ. Nabízím Vám doučování s širokou paleto realismu v dílech postmoderních východoruských poetu
, a konverzačnich tem. Záleží jen na Vás.
Rodilá mluvčí s vysokoškolským MIU vzděláním, nabízím doučování ruštiny . Zkušeností- příprava na maturitu, konverzace, obchodní ruština, vysvětlení gramatických jevů dostupné a rychlé. Individuální přistup dle Vašich potřeb , vysvětleni možná v ruštině a v češtině.
200 Kč. reagovat zde
Telefon: 723882127, Email: sv.smirnovacentrumcz-
(01.08.2013 14:26:29, Veronika Hamelová) Dobrý den,
Vaše nabídka doučování mě velmi zaujala - už jen proto, že se na práva budu tento rok hlásit také. Měla bych však dotaz z hlediska realizace doučování. Jste místní z Brrna nebo žijete někde jinde? Jsem totiž spíše z okolí Ostravy a hledám rovněž někoho kdo doučuje TSP a pochází také z okolí Ostravy. Doučování bych potřebovala někdy od října přibližně,
Děkuji
Veronika Hamelová reagovat zde
Email: vergie.hamelemailcz
-
-
(12.11.2012 10:57:25, klik) jdi s tím do ***e. každej ví, že na MU, speciálně na právo, psychologii se dostanou jen ti, kteří si koupí přijímačky dopředu. tak se tady nechlub ty protekční krávo!!! reagovat zde
-
-
(06.01.2013 17:25:59, Lucka) Ahoj, platí pořád tvá nabídka doučování?
reagovat zde
Email: Herbockovagmailcom
Podobné příspěvky: