Ahoj máte někdo úspěšně za sebou přijímačky na psychologii PVŠPS?
Co jste se vše učili k psychologii?
Co jste se učili k všeobecnému přehledu?
Co ústní kolo, na jaké se ptají otázky a na co se ptají u četby?
Nějaké rady?
Díky moc !!
Email: santorova.pseznamcz
Přijímačky na psychologii
Kategorie: Pražská vysoká škola psychosociálních studií, s.r.o.
Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky
29.06.2012 22:50:02, Petra, zhlédnuto: 3322x, reakcí celkem: 6Reagovat na příspěvek
-
(10.11.2012 19:32:32, pavel) učil se z atkinsonové. v přehledu jsem si dopsal 30 knížek, ze kterých jsem viděl jenom název na papíře z doporučené literatury. pohovor byl vesměs z těch knih. bylo mi dost mizerně,kamarád to tam taky zkoušel,ten zase četl ale neměl žádnou praxi.já pracuju jako dobrovolník v červeným kříži a bylo mi to k ničemu. komise byla ospalá,řek bych,že ví koho vezmou už dopředu a s nikým dalším se nepářou. nevzali mě ani mýho kámoše. už to na tuhle zasranou školu zkoušet nebudu. reagovat zde
-
(15.10.2014 09:01:09, Ilona) A co ji cekal? Neprecetl jsi jedinou z tech 30 knih, o kterych si tvrdil a kamarad se nijak proaktivne o obor pred studiem nezajimal. Take je mozne, ze jste pohoreli u talentoveho pohovoru, to je totiz druha pulka projimacek. Vysoka skola neni holubnik. Vubec to neni o tom, ze maji uz vybrano, ale o tom, ze se od budoucich studentu ocekava nejaky standard. Priste se vic zajimejte a treba to dopadne. Na PVSPS si tituly kluci nezaplatite, musite jich dosahnout a k tomu je treba se proaktivne venovat oboru. reagovat zde
Email: Ilonapoustovaseznamcz-
(15.10.2014 11:26:43, Romanka) K čemu vám to vlastně je, když se nejedná o klasickou pětiletku? To se uznává jako obor třeba na FF UK, kde je to jako monolit? Jakože když máte bakaláře, a pak navazující v psychologii z této školy?? reagovat zde
-