Ahoj,
studuji dva bakalářské obory, z toho jednen už třetím rokem (UK) a druhý prvním(VŠE). Poté, co bakalářské studium na UK ukončím, bude se mi studium na VŠE počítat jako další studium. Je možné studovat tento druhý obor také 3+1 rok, nebo je pro další studium nastavená standardní doba studia pouze na 3 roky? S poplatky za další studium počítám, jen mě dnes spolužačka trochu vyděsila, že pokud si to prodloužím na 4 roky, budu platit za delší studium, což už je docela dost peněz. Děkuji
Email: Andrea13579seznamcz
Poplatky za další studium
20.01.2012 18:46:42, Andrea, zhlédnuto: 1062x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
-
(09.09.2013 12:16:24, Michaela) Dobrý den, chci se zeptat je mi 21 let a mám 1 rok ukončený úspěšně na VOŠ, ale ted jsem se zapsala na VŠTE v českých budějovicích dálkově, tak chci vědět jestli na té škole v českýc budějovicích nebudu něco platit když je to další škola, jestli můžu bezplatně studovat do 26 let další školu? reagovat zde
Telefon: 737823082, Email: tichamichalaseznamcz -
(10.01.2014 00:29:35, Aleš) Zdravím,
je to hodně předčasné, ale zajímalo by mne, zda-li budu již platit za studium, když jsem teď prvním rokem na navazujícím magisterském oboru, kdy jsem doposud ani nepřerušil a ani neopakoval ročník. S tím, že bych rád po dostudování tohoto magisterského studia chtěl ještě na druhý magisterský obor jiný vysoký školy. V tý době by mi tedy bylo 24 let. Zkusil bych studovat tuto druhou vysokou školu i současně, ale bohužel nelze můj vybraný obor studovat kombinovaně ani dálkově. Navíc se tato škola nachází v jiným městě. Mnohokrát děkuji za každou odpověď. reagovat zde
Email: ales.martaseznamcz
Podobné příspěvky:
- Poplatky za studium další VŠ - Ostatní
- Poplatky ze delší studium při dalších studiích??? - Ostatní
- Poplatky za studium - Informace o studiu
- Musím platit poplatky za studium, když jsem již neúspěšně studoval? - Informace o studiu
- Poplatky za studium při přerušení studia - Ostatní
- Poplatky - Ostatní