nabízím levné ubytování pro studenty v Plzni v nově zrekonstruovaných cihlových bytových jednotkách,kompletně vybavených,včetně internetového připojení,samostatný vchod,5minut od spojení MHD,20minut od centra města
Telefon: 605404295, Email: p.svolnycz
levné ubytování pro studenty v Plzni
02.01.2011 22:22:01, Novák Josef, zhlédnuto: 1899x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
-
(20.01.2011 15:15:10, Barbora Rafaelová) Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kde se přesně váš pronájem nachází, jaké jsou kompletní ceny a kolik lidí je možno ubytovat. Jsem studentka a se svým studujícím přítelem hledáme levný pokoj nebo byt klidně nezařízený. Kontaktujte mě prosím co nejdříve na můj email --> lila.bee-beeseznamcz nebo na můj tel.: 737 301 339. Děkuji Barbora Rafaelová reagovat zde
Email: lila.bee-beeseznamcz -
(22.01.2011 13:58:42, Novák Josef) Dobrý den slečno,jednotlivé byty jsou 2+1 , určené většinou pro čtyři studenty,jsou
kompletně vybavené včetně pračky,momentálně je i volné místo.Nájenmé činí 2100,-Kč/osobu/
měsíc + záloha na energie.Dům se nachází v Plzni-Přední Skvrňany,čtvrt hodiny pěšky od
autobusového nádraží.Máte li zájem,zavolejte na tel.605/404295 ,abychom domluvili
konkrétní podrobnosti,s pozdravem Pavel. reagovat zde
Email: p.svolnycz
Podobné příspěvky:
- Levné ubytování pro studenty v Olomouci - Ubytování a stravování
- Ubytování pro 2 - 3 studenty v Pardubicích - Ubytování a stravování
- ubytování v Plzni pro studenty - Ubytování a stravování
- nabízím kvalitní a levné ubytování - Ubytování a stravování
- ubytování pro studenty - Olomouc - Ubytování a stravování
- DVOULŮŽKOVÉ POKOJE PRO STUDENTY V BLÍZKOSTI KARLOVÝCH VARŮ - Ubytování a stravování
- Nabízím atraktivní ubytování ve Zlíně pro studenty!!! - Ubytování a stravování
- Ubytování pro studenty v Brně - pokoje, byty, místa - České vysoké učení technické v Praze
- Nabízím ubytování pro studenty - Ubytování a stravování
- Ubytování v Plzni - Ubytování a stravování
Administrace příspěvku