(04.12.2013 16:06:33, Karlíto)
Ahoj, přikládám reference, které od studentů CEVRO dostaly nejvíce liků, tak snad to někomu pomůže.
Kdysi sem se hlasila na FMV VSE na politologii a UK protoze jsem z Prahy. Na FMV me ale nevzali protoze sem nedala na to pozadovany minimum druhej jazyk a pokonila matiku. A na UK byl zase vysokej percentil pres OSP ze bych se z toho jeden posral. Tak sem sla na zachranou skolu CZU kde koncej lidi co i vybouchli treba na VSE a CVUT. Na CZU jsem teda studovala politologii ale nepovedlo se to dovest do zdarneho konce takze jsem sla na CEVRO pohovor byl v pohode takze se niceho nebojte. Skola není prilis narocna a da se na ni tak v cajku robit na HPP.
Studuju zde Hospodářskou politiku, šance na přijetí slušná v roce 2012 brali 159 ze 162 uchazečů, ty tři se údajně nedostavili na pohovor (asi si z toho nadělali do gatí

) který byl alternativou scio testů které moc lidí nad 60 nedokázalo dát (já měla 35

) Cevro je lepší než všechny soukromý vysoký školy a jejich obory jako Všfs, Všem, Ujak, BIBS, Bivš, NC, UC, Všo, Všmie, Všp, Vške, Všh, Všoh, Svše, Svšes, MUP, EPI a dalších asi milion (nebo kolik jich ještě je). A MINIMÁLNĚ srovnatelné jako ty méně kvalitní, horší a méně prestižní veřejné školy a jejich ekonomické fakulty a obory jako SU-OPF, VŠPJ, VŠTEČB = to jsou určitě horší školy než CEVRO, dále VŠB-TUO-EKF, TUL-EKF, UPa-EF, UJEP-EF, UHK-FIM, JČU-EF, ČZU-PEF, Tak neváhejte a studujte tu taky, je to tu prííma.
Já na si na CEVRu dodělávám magistra (veřejná správa, bezpečnostní studia) a jsem s výukou i s přístupem učitelů moc spokojená. Přijímačky jsou v pohodě a zkoušky se taky dají zvládnout, ale určitou přípravu to vyžaduje, takže ani nemám pocit, že si titul jenom platím :-)