Ahoj, studuju na UJEPu prvním rokem a chtěla bych se vás zeptat, jestli někdo nemáte nějaké zkušenosti s tímto oborem... Jestli je hodně náročný, jak vypadají zkoužky a tak...prosím o rady všeho druhu..děkuji
Email: PajkaNesseznamcz, ICQ: 428841374
UJEP- učitelství pro 1.st.ZŠ
16.11.2008 15:55:03, Pavlína, zhlédnuto: 2051x, reakcí celkem: 20Reagovat na příspěvek
-
-
(16.11.2008 16:39:34, Pavlína) Fakt jo?? A z čeho nejvíc vypadávali?? A co se stane, když vypadnu? reagovat zde
-
-
(16.11.2008 17:11:39, Pavlína) A jak je to se zápočtama?? Když ho neudělám, taky ho opakuju v dalším roce? Mám z toho docela strach, myslela jsem, že vejška je hračka...alespoň to tak všichni říkaj, ale já mám pocit, že to trošku nezvládám... Myslíš, že je to tak těžký jen v prváku?
Taky si myslím, že nároky jsou nepřiměřené... kdybych věděla, co mě čeká, vůbec bych tam nešla...např. státnice z matematiky...na peďák jsem šla proto, abych se vyhnula matematice, ale jak jsem zjistila, asi se jí nezbavím... reagovat zde -
(16.11.2008 18:05:59, Pavlína) Já jsem na tom úplně stejně...taky uvažuju, že se příští rok přihlásím na učitelství pro MŠ...A tam nevíš jak je to s předměty jako je čeština, matika...atd?
V zimním semestru mám 12 předmětů povinných a pak mám na výběr z 5 povinně volitelných, z čehož si minimálně 1 musim vybrat... reagovat zde -
(16.11.2008 18:19:12, Pavlína) A kde studuješ? Jenom mě prostě štve, že jsem zbytečně ztratila celej rok a budu muset začít znova od prváku a ještě jsem utratila plno peněz za skripta, kolej, dojíždění atd...a navíc jsem z tý školy úplně na nervy...mám stochutí se na to vyprdnout už teď...ale na druhou stranu si říkám, že bych to měla aspoň zkusit...
reagovat zde -
(16.11.2008 18:49:58, Pavlína) Bydlím kousek od Prahy... jj, to je pravda, že je lepší ztratit jen jeden rok...mojí kamarádky kamaráda vyhodily teďka ze čtvrťáku.. reagovat zde
-