JAKOU VŠ ZVOLIT?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 04.11.2008 08:35:45, laura, zhlédnuto: 1378x, reakcí celkem: 14Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojky! Mám docela velký problém - existuje víc oborů. které by mě lákaly, ale nevím, jaký zvolit. Musím si vybrat, protože na všchny se nezvládnu připravit na 100% ( už totiž studuji jednu VŠ ).Váhám mezi mezinárodním obchodem na VŠE, andragogikou na UK a Právem ( na gymplu mě nejvíc bavily cizí jazyky Aj,Fj,Rj a ZSV). Zajímal by mě Váš názor. Děkuju moc, mějte se hezky L.:D
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.11.2008 21:39:27, Terka) V tvém případě bych určiě zvolila Mezinárodní obchod na VŠE - výborný obor, skvělé uplatnění, škola má dobré jméno. Navíc tam budeš mít cizí jazyky.

    Práva bych asi nebrala - je těžké se tam dostat (= vyžadují hodně času na přípavu na přijímačky), jazyků si tam moc neužiješ (tak maximálně odbornou latinskou terminologii) a se ZSV nebo právem na střední to nemá moc společného.

    Andragogika UK - tak o tomhle oboru toho moc nevím, asi si tam užiješ dost ZSV, ale nejsem si jistá uplatněním...i když přichází doba, kdy se vzdělávají čím dál starší lidé, takže to asi taky nebude zas tak špatné. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.03.2009 21:44:57, ziri) Uplatnění má andragogika velké- o absolventy se rvou. Zatím je jen málo odborníků na lidské zdroje. Každá větší firma potřebuje personalisty a kouče, personálních agentur je taky spousta, vzdělávání dospělých se stále rozvíjí. E-learning zažívá boom. Kdo se nechce uplatnit v soukromé sféře nemusí se obávat- neziskovky nás taky chtěj a hodně. reagovat zde