FSE UJEP sociální práce - můžu poradit...


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 01.09.2008 20:07:41, Lenka, zhlédnuto: 7298x, reakcí celkem: 41Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekCiao, jen tak brouzdám a říkám si, kdyby někdo nastoupil na tuhle školu, na tenhle obor, tak jsem ho tam právě vystudovala (Bc.) tak můžu v nějakých nejasnostech poradit (páč věřím tomu, že všecky dobrý skutky budou jednou po zásluze odměněny.-))
Takže kdyby někdo potřeboval nějaké info, radu atd. tak klidně napište sem do diskuze, ráda pomůžu (když budu vědět samozřejmě...):)
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.09.2008 22:28:10, Lenka) Jasný, máš recht.-) na mailu už máš zprávu...
    L. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.09.2008 10:12:45, Elis) Ahoj Lenko.
    Nenastupuji přímo na tuto školu, ale bylo by možné poslat mi nějaké informace na mail? Studuji speciální pedagogiku a teď budu začínat sociální pedagogiku. Chtěla bych se zorientovat v některých oblastech. Díky. reagovat zde
    Email: eliskasommerovaatlascz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.09.2008 18:11:44, Mirka) Ahoj Lenko, já letos nastupuju do prváku, tak bych se tě taky, kdyby to šlo, chtěla zeptat na pár otázek, ale myslím, že toho bude víc, tak se kdyžtak ozvi na mail, předem děkuju :) reagovat zde
    Email: Mirka-sirkaseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (17.12.2008 12:51:46, Radka) Lenko, prave se chystam se prihlasit na UJEP na obor Socialni politika a socialni prace. Zajimalo by me, kdyz ty uz to mas hotovy, jake je pak pracovni uplatneni po skonceni tehle skoly? Uz vis, co budes delat, kam pujdes pracovat? Je to studium tezke? Chci to studovat jako kombinovane studium, tj. pri praci. Porad mi tak trochu neni jasne, jake ma tenhle obor prakticke vyuziti.
    Dekuju moc za jakoukoliv informaci. reagovat zde
    Telefon: 733704690, Email: holesovska_radkahotmailcom