Jen takový názor. Studuji státní vysokou a soukromé mi vůbec nevadí, ale co je blbý tak to že generují mnohem víc lidí s VŠ diplomem, kteří by jinak neměli šanci ten titul dostat. Bohužel to je ten problem. Na veřejných jsou taky takový lidi - třeba to budu i já - diplom ještě nemám, ale je to v mnohem menším měřítku. Bojím se, aby to za pár let nebylo jak v Rusku, že u nás bude každy Ing - nic proti nim.
Soukromé VŠ
04.08.2008 11:31:15, Tereza, zhlédnuto: 497x, reakcí celkem: 8Reagovat na příspěvek
-
(04.08.2008 14:55:55, Arianna) No kdyby to bylo jako v Rusku, tak by to vůbec nebylo na školu, protože v Rusku je mnohem náročnější učivo než u nás i než mnohde na západě - aspoň u techniky, fyziky, matematiky a přírodních věd.
Já byla v Rusku na stáží asi před 13 lety na oboru mezinárodní ekon. vztahy. Byl to příšernej záběr: neskutečně těžká matematika, statistika, matem. modelování, obecná ekonomie ve velkém rozsahu, dějiny svět. práva, dějiny ekonomických učení - v podstatě celé dějiny lidstva, finance, národní hospodářství, + čtyři jazyky, dva světové a dva nesvětové (ruština se nepočítala, to byla samozřejmost). A pokud jsi něčemu v rušitně nerozuměl, nikdo se s tebou moc nemazlil. Učební osnova dvou současným českým stud. programům. Ale slyšela jsem, že se to dost změnilo a šlo to dolů. Každopádně kdyby byli lidi takto vystudovaní, tak to jsou megaodborníci. reagovat zde-
-
(04.08.2008 18:04:04, Tereza) No za komunistů tam na Ing.posílali samí dělníky atituly jim dávali po pár letech - podobně jako u nas - dojičky a po 2 letech z nich byly pravničky. Tak jsem to myslela reagovat zde
-
-
-
(04.08.2008 19:41:08, Martin) No, asi se s tím budeme muset smířit. Stejně jako ze zdraví se ze vzdělání stane byznys (pokud se už nestal). Nebudou rozhodovat znalosti a dovednosti, ale peněženka. Diplom si prostě koupíš... reagovat zde
-