Ahojky, nestuduje nekdo z vas nahodou VS mezinarodnich a verejnych vztahu? Nebo nevite o ni nekdo neco?? Prosiim
VS Mezinarodnich a verejnych vztahu
11.07.2008 12:58:10, katynka, zhlédnuto: 7608x, reakcí celkem: 27Reagovat na příspěvek
-
(08.09.2008 14:14:36, Martin) Ano, studuji tam na prumyslovem vlastnictvi.
Je to fajn.
Nechdim na denni, ale distancni. reagovat zde -
(13.10.2008 01:19:08, Mercy) Ja jsem tam chodila na denni a libilo se mi tam. Neni to narocna skola, spis se tam preferuje klientsky pristup, takze vetsinou tam zkousky udelaji vsichni napoprve :-). reagovat zde
Email: annickapoboxsk -
(24.03.2010 19:55:14, Tomino) A už sa dá študovať aj na Slovensku - pozrite http://www.vip-vs.sk reagovat zde
Web: http://www.vip-vs.sk -
(08.09.2011 11:15:32, Kristýna) Ahoj, nevíte někdo jak probíhá přijímací zkouška na navazující magisterské studium. Píšou, že je to formou pohovoru. Nevíte jak to probíhá? Jaká je tam šance na přijetí?
Děkuji reagovat zde
Email: rehbeinovakseznamcz -
(08.09.2011 14:38:50, PavlikHajek) Já studuji podobný obor na UNYPu v Praze - http://www.unyp.cz/cs/americke-bakalarske-studium-mezinarodni-ekonomicke-vztahy. Na pokračujícího magistra jsou tam pak také přijímačky formou pohovoru - všechny info mají na stránkách: reagovat zde
Email: pavel.hajek9seznamcz, Web: http://www.unyp.cz-
(14.09.2011 22:59:05, Kristýna) No jo, ale nemáte někdo zkušenost jak ten pohovor probíhá??? Na co se tak běžně ptají, nevím co od toho čekat. A jaká je šance přijetí? Děkuji reagovat zde
Email: rehbeinovakseznamcz-
(16.05.2013 11:31:08, Esmeralda) Šance na přijetí je mezi 99-100 %. Tohle je soukromá škola, takže berou každého. Pohovor je jen šaškárna, vůbec to neber jako přijímací řízení, je to jen aby se jako neřeklo. reagovat zde
-
-
-