ubytovací stipendium

-
(09.07.2008 13:45:44, Tereza) Záleží na jakou školu jdeš.
Já studuju UK. A mám ubytovací stipko, které jsem si podala na jejich příslušných stránkách na netu a oni tu žádost vyhodnotili a napsali mi jetsli jsem stipko dostala nebo ne. Ubytovací stipendia jsou bud zakladni, 1.stupne nebo druhyho - to jde o to jak jsou na tom tvoji rodiče s příjmem, ale vše okolo ubytka je urcite napsano na netových stánkách tve skoly popr.fakulty.reagovat zde
-
(09.07.2008 14:55:28, paraple) to Tereza:
Ahoj. A můžu se zeptat, kdy sis žádost podávala? Já teprve půjdu do 1. ročníku. A doufám, že nám i něco sdělí při zápisu. Díkyreagovat zde
-
(09.07.2008 15:32:25, Tereza) Když si zadaš kam.cuni.cz bez www tak tam najdeš vše co se týká ubytování sudentu. Až při zapisu ti vše sdělí takže ted to nema smysl řešit
reagovat zde
-
(09.07.2008 18:24:56, paraple) to Tereza:
Myslela jsem si to, ale právě bych to nerada prošvihlaNějaké informace jsem tam našla, ale je toho na mě nějak moc najednou
Jinak díkyreagovat zde
-
(09.07.2008 19:08:53, Tereza) Teď by jsi měla řešit žádost o koleje to je teď aktuální.
Ubytovací stípko můžeš podavat až do října nebo listopadu to ti teď nepovim určitě, ale o to stipko si můžeš zažádat až na základě přidělení čísla studenta, kterym se do toho systému stipendii a ještě např. do sisu přihlašuješ a to číslo dostaneš až při zápisu.
Ale o kolej si zažádej nejlépe již teď - máš větší šanci dostat kolej kt.nejvíc chceš. reagovat zde
Podobné příspěvky:
- VŠE-ubytovací stipendium - Ostatní
- Ubytovací stipendium na cizích kolejích? - Ubytování a stravování
- Ubytovací stipendium - Policejní akademie České republiky
- Ubytovací stipendium! - Ostatní
- ubytovaci stipendium na OPF Karvina - Ostatní
- Ubytovací stipendium - Informace o studiu
- ubytovací stipendium - Ostatní
- Ubytovaci stipendium - Ostatní
- bytovaci stipendium - Ostatní
- ubytovací stipendium - Karviná - Ostatní
Administrace příspěvku