AHoj, podala jsem si přihlášku na VŠ J. A. Komenského, ale hodně lidí mě od toho zrazuje. Že prý soukromá škola je na prd. Že jim jde víc o školné než studenty. Já si to nemyslím. ALe chtěla bych vědět jak to je? Jaký máte názor na tuto školu?
Díky
Email: babeta7centrumcz, ICQ: 201079712
VŠJAK
08.06.2006 12:39:02, Iveta, zhlédnuto: 396x, reakcí celkem: 11Reagovat na příspěvek
-
(12.06.2006 20:38:48, Lenka) Ahoj, taky jsem si tam podala přihlášku. Prý je to škola na dobré úrovni, srovnatelné s UK. reagovat zde
-
(13.06.2006 08:12:18, T.) No offence, ale zajímalo by mě, která soukromá škola je srovnatelná s UK Já chodím na VŠVSMV. Řekla bych, že mezi soukromými patří mezi ty nejlepší - a přesto mi to přijde nesrovnatelné... Úroveň výuky sice není až tak hrozná, vyučující jsou studentům přístupnější, než na veřejných vysokých školách, ale přesto... na zkoušky se většinou stačí naučit z přednášek... žádná námaha... prostě je to zaplacené reagovat zde
-
(14.06.2006 16:01:48, LENKA) Studuji tuto školu a jelikož na této škole vyučují stejní vyučující jako na UK jsou požadavky stejné i na zdejší studenty.Nikdo vám nedá nic zadarmo .Zápisy z přednášek zde nejsou dostačující a ke zkoušce musíš přidat další informace.Ale zajisté, kde by už měla být nejvyšší úroveň než na UK. reagovat zde
-
(14.06.2006 16:53:34, Silvie) Taky jsem si ji podala a doufám, že se dostanu reagovat zde
Email: silvajspsseznamcz -
(14.06.2006 19:56:08, Iveta) Díky za informaci LENKO. Jsem ráda, že se ozval někdo přímo ze školy :-) A jakou formou stuješ a co? A ještě by mě zajímalo, kolik tak lidí odpadává, když to nezvládnou......Díky!!!! reagovat zde
-