MEDICÍNA

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 15.05.2008 13:05:50, N.P., zhlédnuto: 2005x, reakcí celkem: 10Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojky, je tady někdo, kdo studuje medicínu na LF MU??
Jak byste ohodnotili náročnost studia a přípravu na něj?:D
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.05.2008 13:49:04, pejska) ahoj:)...já sice studuju medinu v Praze, ale koukám, že Ti nikdo nepíše....no, u nás studuje hodně lidí z Moravy, co mají spolužáky z gymplů, kteří šli na MU....a náročnost- když srovnáš medicíny po ČR, tak se říká, že MU a Plzen jsou nejjednpdušší...což neříkám, že je špatně, stejně budou všichno nakonec MUDr....ale prostě studenti na MU mají určitě víc času pro sebe(teda-aspon nějaký mají..)...tak asi tak...pa:) reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.05.2011 02:36:00, Zlý medik) Pán má komlex 1LF? 1. LF nabere nejvíc ***ů = musí víc vylejt. Opravdu, není těžší než jiné LF, ty jen víc třídí už při přijímačkách a mají narozdíl od 1.LF dostatečnou kapacitu i ve vyšších ročnících pro počet přijatých, což 1.LF nemá. To je minomálně sprosťárna a neserioznost. Nejlepší je, když to tvrdí lidi 1-2 ročníku co neví o medicíně prakticky nic. Těžší je asi tak histololgie než jinde, ale co třeba fyziologie? Která je daleko víc třeba, ale na 1.LF je dost easy. Tak těžší x lepší ehm, ehm. reagovat zde
      Email: belegisseznamcz