čavec lidičky, nevíte, jeslti se už dají podávat přihlášky? ze stránek nejsem dvakrtá moudrá, no a když si dám vyplnit nvou přihlášku, tam se mi psychologie už nabízí, ale studium prezenční doktorské. tak jak sjte na tom vy?
psychologie na uk
22.03.2008 18:59:11, duckie, zhlédnuto: 265x, reakcí celkem: 6Reagovat na příspěvek
-
(22.03.2008 19:38:22, Hela) Jej, na psýchu bych radši nechodila. Prý tam mají dopředu rozhodnutý koho tam vezmou, o korupci ani nemluvě, že.
Ale ten, kdo má prachy... je v suchu. reagovat zde -
(22.03.2008 20:32:15, duckie) tak tou pouze "prý", mě tam šel loni kamarád a o korupci to opravdu nebylo. poctive se učil jak mourovatej. jinak ta prihláska jsem zjistila se jeste dávat nedá. tak co budoucí psychologové, jak jste na tom s přípravou? reagovat zde
-
(23.03.2008 17:00:57, Lucka) Ahojky já tam letos chci taky dělat přijímačky a moje příprava je mizerná,studuju VOŠ a s časem na tom nejsem moc dobře,tak to jdu spíše zkusit ale lákalo by mě to a co ty Duckie,jak ti to jde s přípravou? reagovat zde
-
(23.03.2008 21:17:43, duckie) no, nevím, tezko sama posoudím, jak mi to jde. od září se intenzivne připravuju a jezdim na kurz od tutoru, čtu knížky, dělám testy, uvidime na co to bude. fakt bych tam moc chtěla! reagovat zde
-
(24.03.2008 18:21:19, Lucka) Tak to se dostaneš,nebo alespon máš VELKOU šanci se dostat,já se začala učit až ted a už vím,že je to pozdě,taky bych tam chtěla,ale to asi každej kdo se tam hlásí
Já jsem bohužel všechny kurzy propásla vlastní blbostí a tak ti držím palce at to zvládneš.Do té doby než jsem byla na dni otevřených dveří,jsem myslela,že mi na přípravu stačí půl roku,ale bohužel,to fakt ne reagovat zde -
(24.03.2008 19:59:30, duckie) jestli chceš, pisni mi na mail, muzeme to probrat...nikol.markovacentrumcz reagovat zde
Podobné příspěvky:
- Materiály k přípravě na VŠ - PRÁVA/PSYCHOLOGIE/NSZ - Přijímačky, přípravné kurzy
- přípravka psychologie - Přijímačky, přípravné kurzy