ahoj, chci zeptat zda někdo studuje VŠEM a poradí mi,je to školné možné zaplatit ve splátkách,těch 30000 Kč je na 2 semestry- tedy jeden rok. A dále nevím zda si mám dát přihlášku jsem nebo taky na VŠ Jana Amose Komenského- tam mě taky zajímají nějaké obory. Poradíte mi někdo
Soukromá VŠ
18.02.2008 13:05:28, Ali, zhlédnuto: 391x, reakcí celkem: 13Reagovat na příspěvek
-
(29.03.2008 17:31:50, ataner) Chtěla bych jen říci,že je jedno, zda chodíte na VŠ státní, nebo soukromou.Školu dělají učitelé a na nás je co si odneseme.Studuji UJAK na střední jsem měla vždy vyznamenání (tedy ne uplně blbá) a na této škole studuji obor, který mě zajímá. Přednášky jsou kvalitní, stačí se podívat, kdo přednáší.Pro mě je důležité to, že škola má program i pro nás dálkaře a to velice vymakaný. reagovat zde
-
(17.03.2008 10:42:31, Fanda) Plně souhlasím s Michalem a Renatou. Ale zkusme tedy otočit a zeptat se na rozdíly mezi státními školami a ejhle ono to funguje úplně stejně. Každá škola se předhání v tom, která je nejlepší. Osobně si myslím, že až život Vám vtiskne ten správný titul a ne škola. PS: studuji soukromou UJAK, dálkově a rád a za své reagovat zde
-
(03.03.2008 14:24:47, renata) Nechápu , proč se pořád strefujete do lidí , co studují soukromou VŠ.Taky mám vnitřní pocit,že můj titul z VŠE má větší hodnotu než titul ze soukr.školy. Ale na druhou stranu , záleží na pozdějším uplatnění na trhu práce , že?!?! Trochu mi některé příspěvky připadají jako závist , co? "sakra on má jen soukromou a má 2x větší peníze než já" nebo "podívejte jak jsem chytrá/ý, mám titul z veřejné a nikdo to neocení" . Zavání to mindrákem jako trám , nebo ublíženectvím , že ta námaha na veřejné není tolik oceněna , jak si někdo myslel!To samé tvrdí středoškoláci , že gympl je lepší než obchodka apod.Je to docela směšné..... reagovat zde
-