
ekonomicko matematické modely seminárka


-
(23.01.2008 15:00:56, Katka) No, pokud je u oboru jednička, tak je ten obor efektivní a čím blíž nule, tím efektivní méně.... Takže třeba napiš, že obor byl napřed neefektivní a pak efektivní byl, nebo všechny obory dohromady byly více efektivní než jen ten výběr apod.Stačí napsat takové ty kecy okolo, Ramíkovi to stačí.. reagovat zde
-
(23.01.2008 15:21:31, Eva) děkuju moc Katko! a on má ještě v zadání napsané že mám uvažovat data v jedné ze skupin podle počtu zaměstnanců: 1–9, 10-19, 20-49, 50-99, 100-249 a dále všechny podniky tj. 1 – 249 zaměstnanců, a to jak v roce 2000 tak v roce 2004. tak já sem to pochopila tak, že jsem udělala tedy ty data v jedné z těch skupin a to konkrétně 50 - 99 zaměstnanců za rok 2000 a 2004...pochopila jsem to dobře? nebo máš ještě udělat další srovnání všech podniků tedy 1- 249 zaměstn.???to by ale bylo docela dost náročné, ne?to srovnávat? díky moc reagovat zde
-
(23.01.2008 16:27:36, Ivana) na tohle téma dělal jeden student na OPF minulý rok diplomovou práci. Já sama jsem se podle ní při zpracování seminárky do EMM orientovala. Práce je k zapůjčení v knihovně na fakultě, je tam teorie i praktické příklady. Vedoucí prof. Ramík. reagovat zde
-
(24.01.2008 09:12:19, Beruše) Ahojky, taky jsem tu seminárku letos dělala...já jsem si vybrala jednu ze skupin konkrétně 1-9 zaměstnanců v roce 2000 a 2004 a pak jsem to porovnala ze skupinou 1-249 zaměstnanců taky v roce 2000 a 2004. Kurz mám úspěšně za sebou, takže to bylo asi dobře...
reagovat zde
-
(24.01.2008 15:39:22, Eva) to Beruše: děkuji za pomoc. a mohla bych se ještě zeptat, na těch www stránkách kde stahuješ to info o těch odvětvích, tak tu skupinu 1 - 249 zaměstnanců mám brát ty čísla z např. excel soubor OSOBNÍ NÁKLADY: subjekty celkem nebo malé a střední subjekty celkem? to právě nevím, jakou skupinu těch dat vybrat, které je správně? děkuji moc ještě za tuto odpověď. jsi hodná.papa reagovat zde
-
(24.01.2008 15:46:55, Eva) to Beruše: a ještě bych se prosím chtěla zeptat, když tedy budu mít všechny ty data už zanalyzované, tak poté jak to budu porovnávat, tak mám napsat, které odvětví je tedy více efektivní a které ne a pak jak si jaké odvětví stojí v porovnání s tou skupinou 1 - 249 zaměstnanců??? nebo co vlastně chce? děkuju moc... mě právě ta zkouška teprve čeká, tak tu seminárku ted dodělávám... děkuju mooooc.papa Eva reagovat zde
-
-
(27.01.2008 10:03:27, Katka) Tak napiš, že ta tvá vybraná skupina je efektivnější než ty zaměšstnanci celkem v tom roce, ale v dalším roce už tak efektivní není. V jednom roce že ten vybranej úsek byl méně efektivní, ale pak už se třeba efektivněl, ale celkové údaje s efektivností klesly apod. ... reagovat zde
-
(27.01.2008 13:19:53, Eva) to Katka: ahojky děkuju moc. jen nevím kterou skupinu všech těch zaměstnanců, jestli SUBJEKTY CELKEM nebo MALÉ A STŘEDNÍ SUBJEKTY CELKEM. na tech www strankach jsou tyto 2 skupiny,tak nevim ktera z nich je spravna...poradite mi ještě někdo prosííím,děkuju moc.papa reagovat zde
-
(28.01.2008 19:23:12, Beruše) Já si myslím, že logicky správně je skupina malé a střední subjekty celkem, protože subjekty celkem zahrnují i velké subjekty. Ale kámoška to udělala z té druhé skupiny a dostala plný počet, tak si myslím, že kdyby to měl Ramík všechno kontrolovat, tak by se asi zbláznil
. Jinak co se týče těch komentářů, tak já jsem to udělala tak, že jsem napsala vždycky skupinu - např. kožedělný průmysl a pak jsem zkonstatovala jak to bylo u podniku 1-9 zaměstnanců pro každý rok a u podniku 1-249 opět pro každý rok... reagovat zde
-
Podobné příspěvky:
- Ekonomicko-matematické metody - pomoc se zápočtem - Zkoušky, zápočty, státnice
- Zdanění - VŠE versus MU-ESF-Veřejná ekonomika versus PeF Mendelu-ekonomicko.manažer. - Výběr vysoké školy
- VSE x MU - ekonomicko-správní - Ostatní
- MU ekonomicko-správní - Informace o studiu
- seminarka? - Ostatní
- MZLU - Ekonomicko- spravni fak., socialni ekonomie - Ostatní
- FIS VŠE - Matematické metody nebo Statistické metody nebo Statistika a ekonometrie? - Vysoká škola ekonomická v Praze
- Zkouška lineární programování a matematické metody - Zkoušky, zápočty, státnice
Administrace příspěvku
Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.
Pravidla vložení
- Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
- Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
- Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
- Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
- Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.
- Je zakázáno vkládat jakýkoli nezákonný obsah (vypracování bak., dipl. prací apod.) nebo obsah, který k nezákonnosti navádí.
- Je zakázáno vkládat duplicitní příspěvky (chceš-li příspěvěk posunout do horních pozic využij možnost Obnovit).
- Je zakázáno používat vulgární slova.
- Je zakázáno vkládat komerční sdělení.
- Je zakázáno vkládat odkazy, které vkladateli nebo spřízněné osobě přinášejí provizi.
- Je zakázáno vkládat nabídky půjček a úvěrů.
Pravidla zobrazení
- Příspěvek bude zveřejněn ihned po jeho vložení.
- Za obsah příspěvku odpovídá jeho autor.
- Provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek nebo jeho část vymazat.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 27.04.2025 14:03:22.