Ahoj, nenašel by se zde prosím Vás někdo z okolí Nového Jičína, kdo by mi vysvětlil mikroekonomii? Studuji na Opf v Karviné pomocí e-learningu. Z těch skript to nějak nechápu.Děkuji
Mikroekonomie
21.10.2007 14:54:14, Katka, zhlédnuto: 1857x, reakcí celkem: 7Reagovat na příspěvek
-
(21.10.2007 19:34:22, oak) Kdysi jsme na opf vycházeli z Macákové, která má luxusní a čtivé skriptum - pro pochopení základů je to vhodná publikace, i pro samostudium.
A v problematice doučování, bohužel, nemohu nijak pomoci. Ale věřím, že se někdo ozve.
reagovat zde -
(21.10.2007 21:14:24, 1b1 11112) Tuleja, Nezval, Majerová: Základy Mikroekonomie (ISBN: 8025106039) reagovat zde
-
(21.10.2007 22:54:01, Katka) Ahoj, moc Vám děkuji. Já mám jen skripta Mikroekonomie, Tuleja, Nezval. Zkusím si sehnat skripta, které tady uvádíte.Snad to tam bude lépe vysvětleno. Moc děkuji. reagovat zde
-
(21.10.2007 23:01:50, Radek) kucí, já myslím že Katka potřebuje trochu něco jiného než učebnici (další). I když nepopírám že uváděná skripta jsou supr. S Macákovou (Mikroekonomie - základní kurz, vyd. Melandrium) jsem taky vyrůstal.
Katko: kdyby se neozval někdo kdo bydlí blízko a učil by tě osobně, pošli mi kdyžtak na mail nějaké věci co nechápeš, např. i v té e-learningové učebnici (kterou nemám), pokusím se poradit na dálku, v rámci mých časových možností.
zdar reagovat zde
Email: radek.lexavejskacz -
(22.10.2007 18:05:48, Katka) Ahoj Radku, jsi strašně moooooooc hodný. Děkuji za nabídku. Já se budu snažit si někoho najít. Už jsem si i na netu objednala ten základní kurz od Macákové. Kdybych náhodou někoho nenašla, tak bych se Tě teda s prominutím na pár věcí zeptala. Ještě počkám. Ale opravdu moc Ti děkuji a velice si vážím tvojí nabídky. Měj se pěkně. Ahoj reagovat zde
-
(26.10.2007 07:51:54, Pavca) Ahoj Katko,taky jsem letos zacla elearningove studium a taktez jsem z NJ. Mozna bychom si mohli nekdy sednout a probrat to spolecne??? Mozna to ve dvou pujde lepe.Pavca reagovat zde
Email: pbiernatpostcz -