Město Brno zapojuje studenty vysokých škol do realizace PR kampaně pro kandidaturu na Evropské hlavní město kultury v roce 2028. Od tohoto kroku si zástupci města slibují kreativní uchopení autentických témat z prostředí studentského světa. Kampaň zastřeší studentská agentura PR Gang, která dlouhodobě umožňuje vysokoškolským studentům pracovat na reálných zakázkách pod dohledem odborníků z PR a marketingu.
PR Gang nabízí studentům reálné zakázky už třetím rokem. Za dobu šesti semestrů rozšířil spolupráci se všemi stěžejními brněnskými univerzitami, na kterých se vyučuje firemní komunikace, marketing či PR. V tomto akademickém roce přichází za studenty kromě aktivit podporujících kandidaturu města Brna také s praktickými workshopy velkých značek, jako třeba IBM či Notino.
„Brno je studentským městem, proto spojení s PR Gangem vnímáme jako přirozené. Mladí přinášejí inspiraci a neotřelý pohled do naší kampaně, což je vždy vítaným oživením. Navíc dnešní studenti budou v roce 2028, ve kterém připadne titul Evropského hlavního města kultury na některé z měst České republiky, tvořit top management a budou tak důležitou součástí města,“ uvádí ke spolupráci Marek Fišer, radní pro oblast kultury Magistrátu města Brna.
„Stěžejním úkolem PR Gangu je vtáhnout studenty do praxe a poskytnout jim možnost pracovat na reálných projektech. Společně s vyučujícími a reálnými klienty dáváme mladým lidem příležitost podílet se na zajímavých kampaních od samého začátku. Vnímáme, že je pro ně motivující ovlivňovat dění ve městě, kde studují. Proto máme obrovskou radost, že se partnerem našeho projektu stává právě město Brno,“ vysvětluje Petr Lesenský, majitel agentury Lesensky.cz, která za nápadem studentského projektu PR Gang stojí a od jeho vzniku jej dotuje.
PR Gang v letošním akademickém roce rozšiřuje aktivity směrem k praktickým workshopům pro studenty. Ve spolupráci s partnery realizuje lekce pro studenty, na kterých obohatí své dovednosti z oblasti sociálních sítí, tvorby contentu či komunikace s médii. Na jaro 2020 plánuje PR Gang již čtvrtou panelovou diskusi se špičkami v oboru PR a marketingu. Mezi panelisty se v předchozích ročnících představili například ředitelka Ogilvy PR Dita Stejskalová, šéf marketingu Notina Oldřich Dostál či odborník na influencer marketing Adam Zbiejczuk. Roli moderátora pravidelně zastává šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust. Diskuse s experty se koná vždy na půdě Fakulty sociálních studií MU, jejíž pedagogové Jan Tomandl a Jaroslav Čuřík se na organizaci akce spolupodílejí.
Web: www.prgang.com
Brnu pomáhají studenti s návrhem PR kampaně na Evropské hlavní město kultury 2028
Kategorie: Zajímavosti
18.11.2019 20:35:39, Veronika Gardášová, zhlédnuto: 948x, reakcí celkem: 0Reagovat na příspěvek
Podobné příspěvky:
- Studenti VŠMIE mají větší zájem o kombinované studium a právní obory - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
- Studenti odmítli komerci. Uspořádají si vlastní majáles - Zajímavosti
- VŠMIE v rámci kampaně představuje nový facelift internetových stránek a profil na Facebooku - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
- Studenti budou opět soutěžit o 5 milionů na podnikání - Konající se akce
- Kyberbezpečnost je pro školy klíčová. Nově učitelům pomáhají oblíbené podcasty - Ostatní
- Studenti užijte si kulturu za půlku - Zajímavosti
- Charita, design, krásné dívky, tvořiví studenti - Konající se akce
- Vysokoškolské studium opouštění nejčastěji studenti technických oborů - Zajímavosti
- Čeští studenti přivezli medaile z Mezinárodní biologické olympiády v Bernu - Česká zemědělská univerzita v Praze
Administrace příspěvku
Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.
Pravidla vložení
- Vložením článku (příspěvku) souhlasíš s jeho zveřejněním na webu Vejska.cz.
- Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné článek upravit, obnovit nebo odstranit.
- Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného článku.
- Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
- Je zakázáno používat cizí zdroje bez jejich uvedení.
- Je zakázáno používat vulgární slova.
Pravidla zobrazení
- Článek musí být schválen.
- Za obsah článku odpovídá jeho autor.
- Obsah článku musí být vysokoškolské tématiky.
- Vložení PR článku (kategorie Sponzorované) podléhá platnému ceníku.
- Komentáře k článku (pokud jsou povoleny) se zobrazí ihned po jejich vložení.
Pravidla provize
- Nárok na provizi vzniká dnem zveřejnění článku na webu Vejska.cz.
- Provize bude uznána pouze u článků, které jsou vlastním dílem jejich autorů.
- Provize bude připsána na uvedený účet (za splnění bodu 1) do 14 dní.
- Provizi lze nárokovat pouze u článku, u kterého bylo uvedeno číslo účtu.
- Výše provize je 100 Kč za každý schválený článek.
- Minimální vyplácená částka provize je 100 Kč.
- Provizi nelze kombinovat s běžícími soutěžemi.
- Tato akce je platná do odvolání.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 15.10.2024 00:19:07.