
Do prvního ročníku bude přijato 60 studentů. Tento počet vychází ze záměru nabídnout studentům osobní přístup a realizovat výuku především v praktické rovině. Výuka bude zaměřena na pochopení smyslu multimédií v moderním světě a jejich praktickou tvorbu.
Absolventi oboru získají vyváženou kombinaci konkrétních kreativně-multimediálních dovedností s přehledným ekonomickým vzděláním. Studenti absolvují výuku klasických hospodářských a jim příbuzných oblastí jako například ekonomie, právo, účetnictví, management, marketing nebo podniková ekonomika. V rámci oborové profilace pak studují produkční řetězce, účely a postupy tvorby jednotlivých prvků multimedií jako jsou digitální fotografie, počítačová grafika, digitální video, zvuk nebo webdesign. Absolvent se stane multimediálním odborníkem se znalostí ekonomického a procesního fungování organizace. Může najít uplatnění v reklamních agenturách, grafických studiích, produkčních společnostech, marketingových odděleních i jako expert zadavatel v kterékoli organizaci, která multimédia využívá.
Obor bude možné studovat prezenční formou v bakalářském typu studia. Jeho výuku bude realizovat Grafická a multimediální laboratoř (gml.vse.cz), která je součástí Fakulty informatiky a statistiky.
Přijímací řízení
Telefon: +420 224 095 870, Email: tomas.holyvejskacz, Web: www.kreativnieinstein.cz