
Podstata Unilever Game spočívá v řešení pěti případových studií v angličtině v průběhu nadcházejících pěti týdnů. Studenti řeší jeden případ týdně, poté je případová studie ukončena a následně se spustí další. Každá případová studie je propojena s jednou značkou společnosti Unilever a s jednou oblasti byznysu. Účastníci získávají v průběhu celé soutěže body za jednotlivá odeslaná řešení. Na základě celkového počtu získaných bodů oznámí firma vítěze.
„Studenti řeší případové studie v oblastech marketingu, sales, financí, personalistiky a logistiky. Tomu nejlepšímu studentovi darujeme za první místo laptop, za druhé a třetí místo iPod. Čtvrtou až desátou cenou jsou pak manažerské knihy,“ uvedla Senta Nábělková z oddělení HR společnosti Unilever.
Soutěž by měla také studentům poodhalit, s jakými obvyklými případy se zaměstnanci Unileveru setkávají v praxi. Více informací lze najít na www.unilevergame.com.
Jste kdykoliv ve hře vítáni. Čím dříve se ovšem zapojíte, tím větší šanci máte na skvělé výhry.